لگد زدن بیوگرافی لیلا بلوکات سید جواد رضویان

لگد زدن: بیوگرافی لیلا بلوکات سید جواد رضویان لیلا بلوکات تلویزیون بازیگری اسپانسر تلویزیون بازیگران بازیگر ایرانی سینما

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی آخرین اوضاع پلاسکو و کشور عزیزمان ایران مال

    سخنگوی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در مورد آخرین پرونده‌های مطروحه شهرداری توضیحاتی را ارائه کرد. 

    آخرین اوضاع پلاسکو و کشور عزیزمان ایران مال

    آخرین اوضاع پلاسکو و کشور عزیزمان ایران مال

    عبارات مهم : ایران

    سخنگوی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در مورد آخرین پرونده های مطروحه شهرداری توضیحاتی را ارائه کرد.

    به گزارش ایسنا، علی اعطا صبحگاه امروز در نشست خبری خود با اشاره به رقم بدهی دولت به شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: بر اساس آمار معاونت مالی و اقتصادی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران میزان بدهی دولت به شهرداری 5700 میلیارد تومان است.

    وی با بیان اینکه البته دولت 8000 میلیارد تومان دیگر نیز مجاز به کمک به شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران بوده است که هنوز پرداخت نشده، تصریح کرد: در مواردی که دولت مکلف است این بدهی محاسبه شده است ولی در مواردی که دولت مجاز بوده است با اتمام سال، عنوان حل شده است است.

    آخرین اوضاع پلاسکو و کشور عزیزمان ایران مال

    اعطا در مورد آخر پروژه کشور عزیزمان ایران مال با بیان اینکه گفته می شود در دوره مدیریت قبلی شهری شهرداری هیچ گونه نظارتی نداشته و حتی وارد کارگاه ساختمانی نشده که ببیند چه ساخته می شود، گفت: گزارشی از این پروژه با حجم قابل توجهی از محاسبه تخلفات در کمیسیون ماده 100 از سوی مدیریت شهری فعلی ارسال شده است است و این پرونده اتفاقا در شعبه من است که به عنوان عضو شورا در آن شعبه حضور دارم و در یک جلسه صحبت کردیم ولی تصمیم گرفتیم به علت ابعاد گسترده پرونده بازدیدی داشته باشیم.

    وی ادامه داد: شهرداری اعلام کرد که در محاسبه متراژ تخلفات اشتباه صورت گرفته و مورد نیاز است فرم اصلاح شود و به همین علت شهرداری پیشنهاد داد که پرونده به شهرداری عودت داده شود ولی ما آن را نپذیرفتیم و تصمیم گرفتیم که به شهرداری اعلام شود که صرفا اصلاحیه ها را انجام دهیم و بنا است در جلسه هفته آینده کمیسیون ماده 100 فرم خلاف تازه کشور عزیزمان ایران مال ارسالی از شهرداری بررسی شود و ممکن است در همان جلسه منجر به رأی شود و یا جلسه دیگری تشکیل شود.

    سخنگوی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در مورد آخرین پرونده‌های مطروحه شهرداری توضیحاتی را ارائه کرد. 

    اعطا گفت: شرکت بازرسی شهرداری یک گزارش مفصل و محرمانه نوشته است و یک گزارش نیز کمیسیون مربوطه تهیه کرده است ولی ملاک عمل ما فرم خلاف و بیانات شاکی یعنی شهرداری است و بعد از راستی آزمایی گزارش شهرداری نسبت به صدور رأی اقدام خواهد شد.

    وی در مورد ساختمان پلاسکو نیز با بیان اینکه هیچ کس نافی این نیست که روند قانونی طی نشود، گفت: روند قانونی باید عملیاتی شود و در این زمینه نامه ای خطاب به آقای مقیمی استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران نوشته و موارد را توضیح داده ام.

    وی همچنین در مورد ادعای بنیاد مستضعفان مبنی بر اخذ پروانه از شهرداری منطقه 12 گفت: همین الان از شهرداری منطقه 12 استعلام کردیم و آنها اعلام کردند که تا این لحظه درخواستی از بنیاد مستضعفان جهت صدور پروانه نداشته اند ولی قرار است طرح ها و نقشه ها به عنوان درخواست جهت صدور مجوز ارائه شود؛ ولی تا کنون این مهم محقق نشده است.

    آخرین اوضاع پلاسکو و کشور عزیزمان ایران مال

    300 گود رها شده است در پایتخت

    اعطا در ادامه نشست خبری خود در خصوص گودهای رها شده است در پایتخت نیز تصریح کرد: گودهای رها شده است عنوان مهمی است که به کرات در مورد آن هشدار داده شده است است و شهرداری نیز در جهت شناسایی این گودها اقدام کرد و اطلاعات دقیقی از اوضاع گودها احصا شد که می توان بیان کرد که حدود 300 گود رها شده است در پایتخت کشور عزیزمان ایران وجود دارد که البته همه آنها ناایمن نیستند.

    سخنگوی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در مورد آخرین پرونده‌های مطروحه شهرداری توضیحاتی را ارائه کرد. 

    وی با بیان اینکه یکی از گودهایی که مورد حساسیت قرار گرفته گود برج میلاد هست، گفت: در سال 97 به جدیت به دنبال تعیین وظیفه گود برج میلاد خواهیم بود تا با سرعت زیاد اوضاع آن مشخص شود.

    سخنگوی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در مورد آخر مصوبه ملغی شده است برج باغ نیز گفت: بعد از لغو مصوبه برج – باغ قرار شد که شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ظرف مدت دو ماه پیشنهادات خود را جهت جایگزینی این مصوبه اعلام کند ولی آن چیزی که اعلام کرد تنها کمتر شدن طبقات در باغات بود.

    آخرین اوضاع پلاسکو و کشور عزیزمان ایران مال

    وی با بیان اینکه دو نوع نظر در مورد حفظ باغات وجود دارد، ادامه داد: در نظر اول اعتقاد دارم که جهت حفظ باغات باید نظر توسعه ای مالکان نیز در نظر گرفته شود و هیچ راهی جز ساخت و ساز نمی توان جهت مالک در جهت حفظ باغ متصور شد و در نظر دوم نیز نگاه حفاظتی به باغات وجود دارد و اعتقاد دارم همچون نگاهی که به شرکت میراث فرهنگی است باید در مورد باغات هم در نظر گرفته شد که البته از شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران درخواست شد پیشنهاد بهتری جهت جایگزینی مصوبه – برج باغ اعلام کند.

    افتتاح خط 7 در هفته آینده

    سخنگوی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در مورد آخر افتتاح خط 7 مترو نیز گفت: معاونت حمل و نقل آخر هفته آینده را وقت افتتاح فاز اول خط 7 اعلام کرده است.

    موضوع شکایت مدیرمسئول سابق همشهری از یکی از اعضای شورای شهر

    وی در مورد شکایت مدیرمسئول سابق همشهری از یکی از اعضای شورای شهر به ایسنا گفت: روز دوشنبه دکتر فخاری با همراهی سه عضو شورا یعنی مردها علیخانی، حق شناس، فراهانی و مدیر روابط عمومی شورا در دادسرا حاضر شدند.

    عضو شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه عنوان مورد شکایت در رابطه با پرسشها تحقیق و تفحص از روزنامه همشهری بود، ادامه داد: جلسه بازپرسی انجام شد و سه اتهام توهین، تهمت و افترا به علت اظهاراتی که زن فخاری در مورد تحقیق و تفحص داشتند مورد شکایت قرار گرفته است.

    وی با بیان اینکه در این جلسه توضیحات مورد نیاز ارائه شد و حالا باید فرآیند طی شود گفت: این جلسه صرفا بازپرسی بوده است.

    اعطا در مورد دعوای برج میلاد و منطقه 2 که به عدم جمع آوری زباله های برج میلاد نیز کشیده شده است هست، تصریح کرد: این اتفاق بر اساس یک اختلاف بین شهرداری منطقه و برج میلاد رخ داده است که باید حل شود ولی عنوان به مسئله کلی تری بر می گردد و آن این است که اساسا شهرداری جهت ساختمان های خود فرآیند اخذ مجوز را طی نمی کند که همین مسئله باعث بروز مشکلاتی شده است است و پرسشها برج میلاد نیز از این جنس هست؛ البته در مورد حل این مسئله مشورت هایی در شورا شده است است و در صدد حل آن هستیم.

    وی در مورد مصاحبه روز گذشته آقای میرلوحی در مورد واگذاری 1300 فقره املاک غیرقانونی در دوره قبل و نقش قائم مقام سابق شهردار اسبق نیز گفت: مستنداتی که در اختیار میرلوحی است به دست من نرسیده است و نمی دانم این عضو شورا بر اساس چه مستنداتی این اعداد را مطرح کرده است.

    اعطا با بیان اینکه عنوان قائم مقام شهردار اسبق و دستگیری آن تا کنون در هیچ یک از جلسات رسمی و غیررسمی شورای پنجم مطرح نشده هست، گفت: احتمالا آقای میرلوحی بر اساس مستنداتی که به دستش رسیده مصاحبه کرده است ولی دقت داشته باشید که در مورد اتهامات قائم مقام شهردار اسبق سخنان اعضا در این حد بوده که آنها گلایه داشتند که آیا هیچ اطلاعی از مسیر قانونی پرونده ندارند.

    بررسی تشکیل کمیته پایش اعضای شورای شهر

    اعطا در مورد چرایی عدم شکل گیری کمیته پایش اعضاء و کارکنان شورای شهر تصریح کرد: در مجلس نیز چنین کمیته ای وجود دارد و در جلسات هم اندیشی مان چند باری در مورد تشکیل این کمیته صحبت شد و مقرر شد که آقای الویری در مورد ساز و کار این کمیته بررسی هایی انجام دهد و مطمئن باشید در ضرورت تشکیل این کمیته هیچ یک از اعضا تردیدی ندارند.

    وی در مورد آخر تحقیق و تفحص از موسسه همشهری و صندوق ذخیره کارکنان شهرداری، گفت: احکام اعضای کمیته تحقیق و تفحص از موسسه همشهری از سوی مدیر شورا صادر شده است ولی در مورد تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره کارکنان در نشست خبری بعدی اطلاعات تکمیلی تری ارائه خواهد شد.

    عضو شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در مورد بیلبورد بزرگ تبلیغاتی میدان ولیعصر و حواشی دیوارنگاره اخیر نیز اظهار کرد: محتوای بیلبوردهای تبلیغاتی در شورایی در شرکت زیباسازی تصمیم گیری می شود و دقت داشته باشید که این مسئله در حوزه اجرا است ولی شورای شهر بعد نظارتی دارد.

    وی همچنین در مورد آخر نمایش فوتبال در فضاهای باز شهری گفت: من مصاحبه ای از شهردار مشهد خواندم که عنوان شده است بود شرط پخش عمومی فوتبال در شهر این است که تیم فوتبال مان به فینال برود.

    عضو شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه درست است که شورا و شهرداری درخواست دارند که فوتبال در فضای عمومی پخش شود ولی لازمه اجرای این مهم رضایت تمامی عوامل و دستگاه های تصمیم گیرنده است و در صورت توافق این روند می تواند در پارک ها و بوستان ها شکل گیرد ولی نیازمند تصمیم گیری در سطح استان است.

    “کاسبی” بعضی از مجموعه های شهرداری از پخش فوتبال

    وی در مورد “کاسبی” بعضی از مجموعه های شهرداری از پخش فوتبال همچون برج میلاد و مجموعه باغ کتاب گفت: ما نیز این عنوان را در گزارش های مردمی متوجه شدیم و حتما عنوان را پیگیری می کنیم.

    وی همچنین در مورد آخر پرداخت دیون پیمانکاران افزود: قبول کنید که علی رغم اینکه این مسئله عنوان مهم و اولویت داری است ولی راهکار فوری جهت پرداخت این حجم بدهی نداریم با این حال در بودجه 97، 42 درصد به ردیف پرداخت پیمانکاران اضافه شده است است.

    اعطا در مورد نمای شیشه ای ساختمان ها نیز با بیان اینکه به زودی یک لایحه از شهرداری به شورا ارسال می شود که بر اساس آن تصویب نمای ساختمان ها قاعده مند می شود، گفت: صفر تا 100 فرآیند نمای ساختمان در این لایحه ضابطه مند شده است است.

    وی در مورد آخر کمیسیون ماده 100 نیز با بیان اینکه در سال های اخیر بر خلاف روح ماده 100 قانون شهرداری ها، این ماده به منبع درآمدی بدل شده است به گونه ای که حدود 9 تا 10 درصد درآمد کلانشهرها در 10 سال اخیر مشخصا از محل جرایم کمیسیون ماده 100 بوده هست، گفت: حتی در مواردی دیده شده است است که شهرداری های مناطق مایل هستند قبل از آنکه عنوان در ماده 100 پیگیری شود، خودشان در مناطق به توافق برسند که البته این مسئله غیرقانونی است.

    سخنگوی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در مورد هزینه های جاری شورای شهر و شهرداری نیز گفت: هزینه های شهری در سه دسته حقوق و دستمزد، نگهداشت شهر و هزینه توسعه شهر صرف می شود که ماهانه 1000 میلیارد تومان هزینه شهرداری است.

    وی در آخر در خصوص مسئله استخدام های بدون ضابطه در شهرداری در دوره تازه اظهار کرد: نمی دانم اصل این خبر و تصویری که در اینترنت منتشر شد چقدر صحت دارد ولی این اتفاق خوبی است که به واسطه رسانه ها جلوی تخلفات را بگیریم ولی دقت داشته باشیم هنگامی که یک تیم مدیریتی سر کار می آید باید بتواند در بعضی سطوح، مدیران هماهنگ را وارد سیستم کند و بر همین اساس در مورد ورود افراد تازه به سیستم نباید منفی نگاه کنیم ولی این در حالیست که ما با تورم نیروی انسانی در شهرداری مواجه هستیم به همین علت اخیرا در کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر جلسه ای داشته ایم که قرار شد این کمیسیون در بحث استخدام های شهرداری فعال تر باشد.

    واژه های کلیدی: ایران | شهرداری | برج میلاد | شورای شهر | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار