لگد زدن بیوگرافی لیلا بلوکات سید جواد رضویان

لگد زدن: بیوگرافی لیلا بلوکات سید جواد رضویان لیلا بلوکات تلویزیون بازیگری اسپانسر تلویزیون بازیگران بازیگر ایرانی سینما

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات روی بی‌رحم فوتبال را دیدیم/ نتیجه را باختیم ولی بازی را بردیم , علی کریمی

    سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: برابر گسترش فولاد روی بی‌رحم فوتبال را دیدیم.

    روی بی‌رحم فوتبال را دیدیم/ نتیجه را باختیم ولی بازی را بردیم , علی کریمی

    علی کریمی: روی بی رحم فوتبال را دیدیم؛ نتیجه را باختیم ولی بازی را بردیم

    عبارات مهم : فوتبال

    سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: برابر گسترش فولاد روی بی رحم فوتبال را دیدیم.

    به گزارش تسنیم، علی کریمی بعد از شکست 2 بر یک تیمش برابر گسترش فولاد تبریز گفت: امروز روی بی رحم فوتبال را دیدیم. به خصوص در نیمه دوم ما موقعیت های خوبی داشتیم که می توانستیم به گل برسیم، ولی با بدشانسی از دست دادیم. گل هایی هم که خوردیم روی اشتباهانت فردی بود که در فوتبال نرمال است و باید زیاد تمرین کنیم تا کمتر اشتباه کنیم.

    روی بی‌رحم فوتبال را دیدیم/ نتیجه را باختیم ولی بازی را بردیم , علی کریمی

    وی افزود: از بازیکنانم راضی هستم و خودم چنین انتظاری نداشتم، چون تمام بازیکنانی که به زمین رفتند تمام توان خود را گذاشتند. به گسترش فولاد هم بابت این برد و سه امتیازی که گرفت، تبریک می گویم.

    سرمربی سپیدرود رشت راجع به برنامه اش جهت جذب بازیکن و اینکه تیمش در زدن ضربات آخر پراشتباه بود، خاطرنشان کرد: این بضاعت ماست که داریم و طبیعتاً دنبال آوردن بازیکنانی هستیم که به تیم ما کمک کنند. در ضربات آخر هم همانطور که گفتید باید زیاد کار کنیم. امروز به خصوص در نیمه دوم موقعیت های خوبی در 18 قدم داشتیم که استفاده نکردیم و باید زیاد روی خط هافبک و فوروارد کار کنیم تا در بازی های بعدی موقعیتی که کسب می کنیم، به این شکل از دست ندهیم. درست است ما امروز نتیجه را باختیم، ولی بازی را بردیم و کسی که فوتبال را دنبال می کند امروز بازی خوب ما را دیده هست. هر چند ما موقعیت های خود را از دست دادیم و در نیمه دوم بازی یک طرف بود، ولی در فوتبال به بازی خوب و موقعیت امتیاز نمی دهند و ما جهت اینکه بتوانیم امتیاز بگیریم، باید از موقعیت های مان استفاده کنیم.

    سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: برابر گسترش فولاد روی بی‌رحم فوتبال را دیدیم.

    کریمی راجع به عملکرد بازیکنانش به خصوص محمدرضا مهدوی و محمد غلامی، گفت: خودم به شخصه خیلی امیدوارم. بازهم باید از بازیکنانم تقدیر کنم که سنگ تمام گذاشتند. تمام تیم ما خوب بود، ولی امروز محمدرضا مهدوی و محمد غلامی خیلی زحمت کشیدند، در جریان بازی بودند و به تیم انگیزه دادند. در همین چند تمرینی که حضور داشتند ما را مجاب کردند که انگیزه دارند تا در ترکیب قرار بگیرند و آنها در بازی خوب کار کردند. ما جهت محمدرضا برنامه خاص هم می گذاریم که به لحاظ بدنی بتواند زیاد به ما کمک کند. من امروز چه از آنهایی که از ابتدا در زمین بودند و چه آنهایی که بعداً اضافه شدند، راضی هستم.

    وی راجع به تعویض هایش اظهار داشت: ما خوب کار می کردیم و تیمی که خوب کار می کند، شاید نیاز به تعویض نداشته باشد. به لحاظ بدنی در شرایط خوبی نیستیم و باید خوب کار کنیم. هیچ تیمی شاید در کشور عزیزمان ایران به صورت صددرصد آماده نباشد، ولی همان 70، 80 درصد هم که باید خوب باشیم را باید کار کنیم تا به این اوضاع برسیم. همانطور که گفتم خوب پیش رفتیم و بازی خوبی انجام دادیم و جایی که نیاز بود تعویض هم کردیم. بازیکنان ما را امیدوار کردند و فقط جهت بهتر شدن اوضاع بدنی باید زیاد کار کنیم.

    سرمربی سپیدرود راجع به هواداران این تیم و تشویق هایی که کردند، گفت: یکی از مسائلی که باعث شد من به این تیم بیایم و مسئولیت قبول کنم، همین هواداران بودند. از قدیم و لیگ قدس که من 5، 6 سالم بود یادم می آید که هواداران سپیدرود هر لحظه از تیم ارزش حمایت کردند. گفتم که من چند سالم بود تا فکر نکنید سن زیادی دارم، چون لیگ قدس خیلی قدیمی هست. با این حال بازیکنان هم تمام تلاش خود را کردند و ما هم برنامه هایی در ادامه خواهیم داشت که بتوانیم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

    روی بی‌رحم فوتبال را دیدیم/ نتیجه را باختیم ولی بازی را بردیم , علی کریمی

    کریمی راجع به اینکه تیم او مالکیت بازی را در اختیار داشت، ولی پیروز نشد و چقدر با این تیم کار کرده است که شرایط عوض کردن کرده، خاطرنشان کرد: من دیروز هم گفتم که مالکیت و تعداد پاس زیاد ملاک برد نیست. در سه چهار روز گذشته کار خاصی نتوانستند بکنم و هرچه بازیکنان امروز گذاشتند، توان خودشان بود. در رختکن هم به آنها گفتم دم ارزش گرم و شیر مادر حلال شان. اگر از ابتدای فصل بازیکنان با همین توان بازی می کردند و فقط در بازی های خانگی امتیاز می گرفتیم نیاز نبود اکنون به این شکل به آب و آتش بزنیم. نه اینکه خدایی نکرده پیش از این بازیکنان کم کاری کرده باشند، ولی امروز خیلی در زمین توان گذاشتند. بازیکنان ما امروز هر کاری کردند، هنر خودشان بود و من کار خاصی نکردم. همانطور که گفتم، ما امروز فقط نتیجه را باختیم و بازی خوبی انجام دادیم. در ادامه هم اگر بتوانیم زیاد کار خواهیم کرد و اگر قسمت باشد و من در خدمت مردم خوب رشت باشم، تلاش خواهیم کرد تا تیم بهتری را در آینده تشکیل بدهیم.

    وی با اشاره به موضوعی که راجع به توان بازیکنان مطرح کرده بود و مورد سؤال یکی از خبرنگار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: منظور من این نبوده که بازیکنان پیش از این توان نگذاشته اند و خدایی نکرده کم کاری شده است باشد، منظور من این بود اگر همین شرایط پیش از این بود، تیم اوضاع بهتری بود. من هر لحظه گفته ام مربی یا بازیکن هیچ وقت کم کاری نمی کنند، چون اگر این کار را انجام بدهند، اول از همه خودشان را خراب کرده اند. هیچکس در فوتبال کم کاری نمی کند. اکنون هم بازیکنان انگیزه زیادی دارند و ما با همین شرایط هستیم و به امید خدا در لیگ می مانیم، ولی به کمک هواداران نیاز داریم. من قبل از این نبودم و ندیدم، ولی اگر هواداران مثل امروز هر لحظه در ورزشگاه باشند و از تیم حمایت کنند، شرایط بهتری وجود خواهد داشت و بازیکنان هم با انگیزه تر می شوند.

    سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: برابر گسترش فولاد روی بی‌رحم فوتبال را دیدیم.

    واژه های کلیدی: فوتبال | بازیکنان | علی کریمی | هواداران | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار