لگد زدن بیوگرافی لیلا بلوکات سید جواد رضویان

لگد زدن: بیوگرافی لیلا بلوکات سید جواد رضویان لیلا بلوکات تلویزیون بازیگری اسپانسر تلویزیون بازیگران بازیگر ایرانی سینما

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی «دلار» جهانی حباب دارد / صندوق بین‌المللی پول

    براساس تازه ترین گزارش صندوق بین المللی پول، دلار آمریکا با ارزشی زیاد از ارزش واقعی اش در حال مبادله شدن هست. در شرایطی که یورو، ین و یوآن همسو با داده های بن

    «دلار» جهانی حباب دارد / صندوق بین‌المللی پول

    صندوق بین المللی پول: «دلار» جهانی حباب دارد

    عبارات مهم : سیاست

    براساس تازه ترین گزارش صندوق بین المللی پول، دلار آمریکا با ارزشی زیاد از ارزش واقعی اش در حال مبادله شدن هست. در شرایطی که یورو، ین و یوآن همسو با داده های بنیادین حرکت می کنند، گزارشگران صندوق معتقدند که با توجه به شاخص های بزرگ ترین اقتصاد جهان، ارزش کنونی دلار 10 تا 20 درصد بالاتر از میزان واقعی آن هست. سیاست گذاران ایالات متحده باید به فکر اصلاحات ساختاری باشند که عدم توازن را در داخل این کشور و دنیا از بین ببرد. براساس برآوردها، قیمت برابری دلار به ین باید کم کردن یابد.

    «دلار» جهانی حباب دارد / صندوق بین‌المللی پول

    براساس تازه ترین گزارش صندوق بین المللی پول، اقتصاد دنیا جهت متعادل شدن، نیاز به دلار ارزان تر دارد. براساس این گزارش که روز جمعه منتشر شده، کارشناسان صندوق بر این باورند که دلار آمریکا ارزشی زیاد از میزان واقعی دارد، در حالی که یورو، ین و یوآن همسو با داده های بنیادین حرکت می کنند. نویسندگان این گزارش معتقدند که با توجه به شاخص های اقتصاد آمریکا، ارزش کنونی دلار 10 تا 20 درصد بالاتر از میزان واقعی آن است و گرچه رشد زیاد بزرگ ترین اقتصاد دنیا هم نمی تواند دلار را به طور قابل ملاحظه ای تقویت کند، سیاست گذاران آمریکا باید به فکر اصلاحات ساختاری باشند که عدم توازن را در داخل این کشور و در جهان، از بین ببرد.

    گرگ میشالوفسکی، کارشناس «فارکس لایو»، گزارش تازه صندوق بین المللی پول را این طور خلاصه می کند: «نرخ برابری یورو به دلار باید به رشد ادامه دهد. قیمت برابری یورو به پوند باید زیاد کردن پیدا کند. قیمت برابری پوند به دلار باید دست نخورده بماند و قیمت برابری دلار به ین باید کم کردن یابد.»

    براساس تازه ترین گزارش صندوق بین المللی پول، دلار آمریکا با ارزشی زیاد از ارزش واقعی اش در حال مبادله شدن هست. در شرایطی که یورو، ین و یوآن همسو با داده های بن

    به گزارش رویترز، «گزارش بخش خارجی» صندوق بین المللی پول که یک ارزیابی هر سال از ارزها، مازاد و کسری تجاری اقتصادهای عمده هست، نشان می دهد که کسری های کنونی در حال متمرکز شدن در اقتصادهای پیشرفته ای از قبیل ایالات متحده و بریتانیا هستند؛ در حالی که مازاد تجاری در چین و آلمان پایدار مانده هست. در حالی که این گزارش، ارزش یورو را جهت کل منطقه یورو مناسب ارزیابی کرده، می گوید که قیمت برابری موثر واقعی یورو جهت داده های بنیادین آلمان و با توجه به مازاد تجاری بالای آن، 10 تا 20 درصد پایین هست. پوند بریتانیا در مقایسه با داده های بنیادین، با ارزشی 15 درصد زیاد از ارزش واقعی ارزیابی شده است هست. داده های بنیادین بریتانیا مشمول بر نااطمینانی بر سر روابط تجاری پسابرگزیتی با اتحادیه اروپا است.

    اما شاخص دلار که این ارز را با 6 رقیب عمده بین المللی اش مقایسه می کند، تا این مقطع از سال 2017 معادل 8 درصد افت داشته که بدترین شروع هر سال آن از سال 2002 به حساب می آید. صندوق بین المللی پول به مقام های آمریکا توصیه کرده که گام هایی جهت کم کردن کسری موجود که به شدت زیاد مانده، بردارند. روش های پیشنهادی مشمول بر کم کردن کسری بودجه فدرال و تصویب اصلاحات ساختاری جهت زیاد کردن قیمت بعد انداز و اصلاح بهره وری اقتصادی هست. لوئیس کوبدو، مدیر بخش پژوهش های صندوق می گوید: «پرداختن به عدم توازن ها مهم است چراکه اگر با آنها به گونه مناسب و از طریق سیاست های درست برخورد نشود، عقبگردی به شکل سیاست های حمایت گرایانه رخ خواهد داد.» این مقام صندوق بین المللی پول می گوید که استمرار مازاد حساب های صادراتی کشورهایی چون چین و رشد کسری کشورهای بدهکاری چون ایالات متحده نشان می دهد که مشکل، خودبه خود حل نخواهد شد. کوبدو می افزاید: «این به آن معناست که تصمیم هایی که گرفته می شود، به نظر با سرعت کافی جهت تصحیح عدم توازن ها تطبیق نیافته اند.»

    این گزارش می گوید در حالی که یوآن چین براساس داده های بنیادین حرکت می کند، مدل های صندوق، واگرایی بزرگی را با سیاست های مطلوب نشان می دهد که به علت نااطمینانی ها راجع به چشم انداز سیاست پکن هست. صندوق بین المللی پول می گوید که مازاد تجاری موجود چین بعد از افت در سال های 2015 و 2016 در حال رشد است و باید دوباره کم کردن یابد. این امر باید از طریق توازن بخشیدن دوباره به اقتصاد سرمایه محور و رشد اعتبار از طریق مصرف، اصلاح واحدهای نیمه دولتی و گشایش بازارهای چین به روی رقبای خارجی انجام شود. این گزارش ارزش ین ژاپن را همسو با داده های بنیادین فرض می کند.

    «دلار» جهانی حباب دارد / صندوق بین‌المللی پول

    جیسون شنکر در بلومبرگ می نویسد: «گزارش تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در فصل دوم سال 2017 تایید کرد که سرعت رشد زیاد شده است ولی افزایشی های بازار دلار با موانع قابل ملاحظه ای از جمله تورم ضعیف، تحلیلگران فنی کاهشی و حالا پتانسیل ناامید شدن از سیاست گذاری مالی روبه رو هستند.» اشاره او به رشد 6/ 2 درصدی فصل دوم در مقایسه با رشد 1/ 2 درصدی فصل اول امسال میلادی است که بالقوه می تواند خبر خوبی جهت پول آمریکایی باشد، با این همه چنان که او اشاره می کند، چالش های پیش روی دلار کم نیستند. نوسان این روزهای شاخص دلار در محدوده 93 واحد بااهمیت ترین نشانه این چشم انداز است.

    به چالش کشیده شدن وعده های ترامپ جهت زیاد کردن رشد اقتصادی نیز می تواند دلار را بیش از پیش تحت فشار قرار دهد. شاخص دلار در حالی این روزها نزدیک کف 13 ماهه نوسان می کند که خوش بینی به بلندپروازی های اقتصادی ترامپ در مقطعی از روزهای آغازین شروع به کار او، دلار را به پرواز درآورده بود. در جریان کارزارهای انتخابات نوامبر 2016 آمریکا، غیرقابل آینده نگری بودن نامزدی جنجالی که هیچ برنامه مدونی جهت سیاست و اقتصاد ایالات متحده نداشت، باعث شده است بود رشد جایگاه ترامپ در نظرسنجی ها به تضعیف دلار بینجامد.

    براساس تازه ترین گزارش صندوق بین المللی پول، دلار آمریکا با ارزشی زیاد از ارزش واقعی اش در حال مبادله شدن هست. در شرایطی که یورو، ین و یوآن همسو با داده های بن

    با این حال، در روندی شگفت انگیز با اعلام پیروزی میلیاردر نیویورکی در انتخابات، معامله گران بازارهای متفاوت بر برنامه های بلندپروازانه او جهت بزرگ ترین اقتصاد دنیا تمرکز کردند تا دلار گران تر شود و بورس ها شاهد ریسک پذیری باشند. دلار که هشتم نوامبر 2016، روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را با عدد 86/ 97 واحد به آخر برده بود، با شعارهای دولت ترامپ جهت زیاد کردن شدید هزینه زیرساخت ها و کم کردن مالیات ها، در آخرین روزهای سال گذشته میلادی از مرز 103 واحد هم گذشت. گرچه انتقاد ترامپ از «دلار بیش از حد قوی» و مضرات تجاری آن، در مقاطعی دلار را تحت فشار قرار داد، ولی احتمال زیاد کردن قیمت های بهره و بعد دو بار تصویب انقباض زیاد پولی ازسوی فدرال رزرو آمریکا، دلار را نیرومند نگه داشت. با همه اینها، روزهای خوب دلار تحت تاثیر عوامل درونی و برونی، تعدیل شد.

    دلار از اوایل مارس روند افت را شروع کرد که فعلا ادامه دارد. دراین کم کردن از یکسو ناتوانی ترامپ در پیشبرد برنامه ها و صدالبته رسوایی های سیاسی-اطلاعاتی او و نزدیکانش در رابطه با پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا موثر بوده و ازسوی دیگر، ادامه احیای اقتصادهای عمده دنیا که حتی احتمال انقباضی شدن سیاست پولی آنها را مطرح کرده هست. خطرات سیاستی و چشم اندازی که صندوق پول از رشد اقتصادهای عمده ترسیم کرده، حامی سناریوهایی هستند که از تضعیف زیاد دلار می گویند، به خاص از آن رو که دلار تحت فشار آینده نگری های خوب از اقتصاد منطقه یورو نیز قرار دارد.

    «دلار» جهانی حباب دارد / صندوق بین‌المللی پول

    اخبار اقتصادی – دنیای اقتصاد

    واژه های کلیدی: سیاست | صندوق | اقتصاد | آمریکا | اقتصاد | اقتصادی | گزارشگر | آمریکایی | دولت ترامپ | اخبار اقتصادی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار